Història de la PDD

Història de la Plataforma pel Dret de Decidir

La Plataforma pel Dret de Decidir  (PDD) es constituí el desembre del 2005 en el marc de l’Assemblea “Tenim el Dret de Decidir”.

La PDD jugà un paper molt important en l’etapa d’intent institucional de reforma de l’estatut. Va tenir la funció d’eina d’agitació entorn del dret de decidir i, des d’una perspectiva crítica del moment polític, va exercir la funció de plataforma de conscienciació i intermediació entre les entitats cíviques, el voluntariat polític crític i el món polític convencional, convençuda que estava davant del col·lapse autonòmic i no davant de cap moment refundacional autonòmic.

S’adheriren a la PDD unes 700 entitats, 58 ajuntaments i més de 4.000 persones a títol individual.

Deu anys de la primera gran manifestació pel dret de decidir | VilaWeb

Enllaç:

www.vilaweb.cat/…/deu-anys-de-la-primera-gran-manifestacio-pel-dret-de-decidir

18 de febrer de 2006 – VilaWeb

www.vilaweb.cat/www/especials/especial?id=1745370 1. Còpia en memòria 2. Semblants

1. Pel Dret de Decidir i Sobirania i Progrés … Traducir esta página www.youtube.com/watch?v=fYBiingkL04

1. La Junta Electoral de Barcelona prohibeix la recollida de … www.vilaweb.cat/noticia/2770518/20080307/noticia.html